16:37

nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.
har nyss kollat på några avsnitt av sunes jul!
anton ligger i soffan och sover fortfarande,
snacka om att han vänder på dygnet. ;p
fredrik är i baggetorp och arbetar.
han borde komma hem snart, han åkte kl halv 3.
då kommer han & anders och hämtar soffan,
då får anton flytta in till sängen eller gå upp. ;p
mamma ringde nyss och berättade att min mobil har kommit.
jag vill åka till vingåker nu och hämta den!
ska nog ringa fredrik och fråga om dom inte är klara snart.
idag övningskörde jag, det gick jätte bra!
fick massor av beröm! då blir man bara mer säker på sig själv.
nu ska jag kolla på några till avsnitt med sunes jul.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0