18:32

just nu ligger jag i sängen, har nyss pluggat teori.
ska fortsätta med det snart. det går jävligt bra!
idag va jag till körskolan en sväng,
på onsdag morgon ska jag dit igen. och få alla rätt!
jag ska snart städa upp här och diska.
sen ska jag fixa mina naglar och så.
fredrik är iväg och tränar. han kommer väl hem någon gång.
just fan, jag ska räkna lite på vad jag kommer tjäna i sommar.
måste veta det. snart får jag min lön för några dagars arbete i juni.
imorgon ska jag åka till vingåker och gå till banken.
hämta ut mobilen och sen till annika. som jag inte har träffat på 3 veckor.
vi skulle dit idag igentligen, men vi åker dit imorgon. så fixar vi allt på en gång.
nu ska jag sluta skriva, måste plugga nu!
puss!

6 veckor kvar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0