21:37

nu sitter jag här i vardagsrummet i en av sängarna,
och kollar på tv. det kommer bli super!
imorgon ska dom sluta lana kl 12.
då ska vi möblera om, så allt får plats.
för just nu står det huller om buller. =S
sen ska vi ta en buss till vingåker kvar över 3.
sen åker vi till ikea! jag älskar ikea.
där vi ska köpa överdrag, kuddar, växter, kruka och glas.
jag ska skriva en lite lista sen, och hur mycket av varje.
det kommer bli många kuddar. ;p men det gillar vi.
sen när vi kommer hem så ska allt fixas.
för ihelgen hinner vi inte. båda har andra saker för oss. ;p
om 30 minuter har min mobil laddat klart, då ska jag sitta och pilla på den!
den är så himla fin, jag älskar den! jag älskar mitt liv.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0