21:56

usch, jag vet inte vart jag ska ta vägen!
jag blir galen. guud, jag vill inte det här.
jag vill verkligen inte sova själv inatt.
jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte.
jag är för bortskämd med att alltid ha fredrik vid min sida.
jag brukar tycka det är skönt och sova själv.
men inte nu, bara jag tittar på sängen så mår jag dåligt.
den är inte alls skön som den brukar vara.
jag skulle kunna skita i att sova inatt. så känns det!
så mycket vill jag sova själv inatt.
det är för tyst här hemma också. även om jag har musik på!
imorgon ska jag upp kl 6, börjar jobba kl 7.
jag kommer inte somna förns 1 eller så.
så imorgon när klockan ringer, så kommer jag vara död!
nu ska jag städa upp här så jag kanske blir trött.
och sen lägga mej i sängen själv!
puss & godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0