22:16

snart ska jag gå och lägga mej.
jag måste bara berätta en sak,
jag har fått ont i magen ett bra tag nu.
efter att jag har drukit oboy eller mjölk till frukost.
men det funkade på dagar och kvällar, men inte på morgonen.
det va konstigt tyckte jag, och va glad för att jag kunde dricka de annars.
men idag när jag drack oboy som jag inte har druckit på länge,
så fick jag ont i magen direkt. sen nu på kvällen tog jag ett glas till.
det har ju funkat. men nej, det började klia på hela kroppen.
fick som utslag som ser ut som bölder, på ena benet, båda armarna och ena tutten.
as knäppt! det kliar och kliar. får klä in mej riktigt inatt. =S
ska ta en tablett för mina eksem också. guud, vad bra min kropp mår! =(
jag har smört in hela kroppen nu, och ska krypa ner i sängen och tycka synd om mej själv.
imorgon ska jag ringa sjukhuset, så här kan jag ju inte ha det.
nu ska jag krypa ner i sängen och ingen brevid mej. kan det bli sämre kväll?
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0