23:23

kom nyss hem från en promenad ute i friska luften.
jag behövde de absolut!
jag har inte kännt någotting att det är jobbigt med datorer här och där.
men efter jag åkte till vingåker och sen hem igen.
när jag kom hem höll jag på och bli galen!
sladdar överallt, varmt, saker över hela golvet och ingetting gick som jag ville.
jag höll på och explodera ett tag där.
skönt med en promenad, komma ut en stund. hämta ny anda!
imorgon blir allt som vanligt och jag får sova brevid fredrik igen.
det har jag nog sakna mest, att få somna brevid honom.
och vaknade upp brevid honom och bara ligga och kramas en hel morgon.
det finns nog ingetting bättre!
vet inte om jag kommer spendera så många morgonar ihop med honom.
men kanske en kväll. =) på lördag ska vi umgås igalla fall.
sen på måndag åker han till sälen. det suger!
men men, jag har alltid något annat för mej. ;p
nu ska jag kolla på film.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0