26 juli.

nu ligger jag i en ny bäddad säng.
det luktar hur gott som helst!
det är rent och fint överallt. underbart!
fredrik & jag har storstädat, det tog 1 timme! =S
det va inte lite saker vi skulle ta reda på.
det finns lite saker kvar på bordet i vardagsrummet.
jag tänkte ta det snart eller imorgon.
det ska bli skönt och sova i sin egna säng inatt!
imorgon kommer mamma & lasse in till stan,
då ska vi gå och äta någonstans. :)
sen kl 2 börjar jag jobba till 9.
jag räknade ut förut att jag kommer jobba 108 timmar.
från 6 - 31 juli. det är mycket pengar de!
det kommer sitta fint! :)
jag har inga pengar på mobilen,
och jag har ingen lust att ladda den.
får försöka göra det någon dag. måste ha pengar på den!
nu ska jag gå och städa upp det sista. ;p
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0