<3

varför ska det vara så här?
vi har förändrats och växt ifrån varandra men ändå ihop.
jag vet knappt hur det känns att inte ha dej vid min sida.
mitt liv utan dej? det finns inte. då är det inget liv.
vårt liv, det är så det ska va. det är så jag har lärt mig leva.
och jag älskar att leva vårat liv. finns inget bättre.
vi lever, gråter, skrattar. vi är lyckliga tillsammans.
jag hatar att vara utan dej. jag tappar energi. du är min kraft.
att se dej varje dag, det är de som gör att jag går upp om dagarna.
du är bäst, min bästavän! jag vill göra allt med dej, jag gör allt för dej.
jag vill ge dej min kärlek, jag har så mycket och ge.
kom hem nu, jag gråter. jag saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0