godmorgon!

förlåt, men jag hinner verkligen inte skriva.
igår hade jag så mycket och göra, fanns ingen tid till datorn.
nu sitter jag här och skriver till frukosten. :)
idag jobbar jag 7 - 12, efter det ska jag hem och packa.
och sedan gå till tåget som avgår kl 1.
ska bli skönt och komma bort ett tag härifrån.
igår ringde pappa och berättade att farmor ligger på sjukhus,
så imorgon ska vi ta och ringa henne. och gå och hälsa på!
jag vet inte om det kommer bli några inlägg på bloggen över helgen.
jag tar med mej datorn, men det är mest för och kolla på film.
och desutom är det här en helg för fredrik & mej, inte datorn.
nu ska jag fixa lite här hemma innan jag börjar,
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0