godmorgon!

nu sitter jag i soffan med ett glas oboy.
emelie sitter brevid mej med sin dator.
fia ligger i sängen och sover.
fia & jag vaknade först, sen gick vi och sprutade vatten i emelies ansikte.
när hon låg och sov, då kom hon upp. men då gick fia och la sig istället. ;p
idag ska jag städa här hemma och sen gå och jobba kl 4.
imorgon så ska jag upp och tvätta kl 8. sen körskolan. ;p
sen ska jag jobba 16:00 - 21:00, sen blir det party!
nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar, fett skönt!
och då är fredrik hemma också, så då ska vi hitta på något.
imorgon kommer han hem, och slutar jobba i ludvika.
skönt och ha honom hemma igen! :)
nu orkar jag inte skriva mer,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0