lördag

igår gick vi på stan hela dagen.
jag handlade ganska så mycket.
mer än vad det va tänkt. ;p
just nu ligger jag i sängen och skriver.
fredrik ligger fortfarande och sover.
jag har försökt väcka honom, men det gick inte.
efter han har vaknat till och vi har ätit frukost.
så ska vi ta en buss till maxi eller ingelsta shopping heter det nu.
as ful! jag tycker verkligen inte om det namnet.
idag ska jag bara kolla in köpa något. får se hur det går!
efter vi har varit där, så ska vi hälsa på farmor.
vi ska köpa med oss något gott till henne.
efter de ska vi gå till halvars och äta glass.
dom har verkligen as god glass där. ;p
nu ska jag väcka fredrik och sen göra mej iordning.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0