måndag

idag har jag tänkt och haft sovmorgon,
eftersom jag är ledig! :)
men nej, kl 20 över 10 ringde fredriks mormor.
och vi gick ner och åt frukost på sultans med hans mormor & hennes man.
sen skjussade dom upp oss till möbelhuset, där vi kollade på soffa.
vi börjar känna att vi måste en annan, soffan vi har är för liten.
jag har redan hittat en jag va kär i, och han blev kär direkt han med.
vi båda vill ha den, men den kostar 8000 kr. det blir till att spara lite.
tur att jag sommarjobbar och han har gjort det.
vi ska räkna på det, sen får vi se hur det blir.
annars så har jag bestämt att jag ska jobba lite mer helger.
då tjänar man som tusan! det är fan värt de.
fast jag vet att fredrik kommer vägra att jag ska betala mer och jobba ihop det.
men jag tänker göra det ändå, jag vill ha soffan!
fredrik är rolig han, han vill att vi ska flytta in sängen i vardagsrummet.
och sen flytta in matbordet i sovrummet, det skulle funka.
men jag vill inte de, jag trivs som det är nu. men en ny soffa, trivs jag ännu mer. ;)
vi har fan allt, det är bara en ny soffa. annars kan man inte klaga på något.
vi har en ny säng, vi valde den. vi har 2 bra datorer, ett matbord med 6 stolar. hur fint som helst!
det är dom viktiga sakerna, dom dyraste typ. ;p
snart har fredrik spelat klart, då ska vi lägga oss ochh kolla på film.
fast jag tror jag ska överraska fredrik och gå ner och köpa massa gott.
puss!

han är så underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0