måndag

nu ska jag berätta en sak.
jag beställde en mobil för 2 veckor sen.
jag väntade 5 dagar, men det kom ingen.
mamma ringde till tre.
och då sa dom att alla mobiler och bredband
man hade beställt skulle ta 7 dagar och få.
min mobil har inte kommit än,
så mamma ringde idag igen!
och då bad dom om ursäkt för dom hade tappat bort min beställning.
lite trött man blir, säkert vikarier som sitter där nu! ;p
så på onsdag eller torsdag ska den komma. då har jag väntat i 2 veckor på den.
skit samma, nu har jag duschat, tagit på mej kläder och ska snart sminka mej.
mamma kommer in till stan om 30 min, då ska vi åka och storhandla.
och sen blir det att gå och äta ute. mamma & lasse skulle bjuda oss! :)
nu ska jag sminka mej,
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0