måndag

kom nyss hem från körskolan.
pluggade 1 timme i boken innan jag gick dit.
och sen satt där en timme.
jag är så trött, va jag tvugen att gå och lägga mej så sent?
jag blir så sur, idag ska jag lägga mej tidigare.
satt där på körskolan och va helt trött i hjärnan.
då är det ju inte så stor idé! ;S
ska snart diska, städa upp här och laga mat.
sen blir det jobbet. när jag kommer hem blir det direkt i säng.
lägga mej och plugga i boken! och sen blir det till skolan imorgon igen!
jag ska fan ha dom där jävla gröna pluttarna!
på torsdag ska jag åka till pappa. jag längtar!
och då får jag övningsköra också. det blir kanon!
nu ska jag städa upp här!

kan någon ge mej ett mirakel?
<3 f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0