natt.

nu sitter jag här.
har nyss städat upp här hemma och fixat.
har även diskat ett berg av disk och vattnat blommorna.
gick ut och gick i 1 timme. det va riktigt skönt!
ska snart krya ner i sängen. fast jag vill inte riktigt de.
jag vill inte sova själv, jag hatar att sova själv.
det kan vara skönt ibland, men nu är jag inte ett dugg sugen på de.
vill att fia & emelie ska vara här och leka fetaost med mej
eller att fredrik ligger i sängen och kramas med mej.
spelar ingen roll, vem av dom det är. bara jag slipper!
men inatt måste jag. men jag hatar det fortfarande.
men jag får väl tänka på det posetiva. jag får hela sängen för mej själv. ;p
har haft ont i huvet hela dagen, inte kul!
imorgon ska jag upp kl halv 9, ska vara på upplandsgatan kl 10.
och få medicinsk delegering. sen ska jag till körskolan.
och plugga teori med matilda. vi hittar säkert på något annat skoj också. :)
imorgon vid 6 kommer fredrik, då ska jag vara klar med maten.
undra vad jag ska laga. måste komma på något gott. :)
det är skönt att han kommer hem, men jobbigt att han åker igen sen. :(
blir ju inte alls länge han är hemma. och jag ska jobba nästan hela lördan.
jag hoppas vi kan umgås några timmar på söndan, innan han åker igen!
nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på svensson svensson!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0