söndag

nu är jag hemma en sväng.
har rast i 1 timme, så då gick jag hem och åt. :)
kl halv 6 ska jag vara tillbaka, då börjas det igen.
imorgon jobbar jag 7-12. skönt!
efter de ska jag ner på stan och handla lite.
sen till trafikskolan och sen övningsköra.
sen blir det tvätta hela kvällen lång.
matilda kommer hit imorgon också. :)
hon ska hjälpa mej. så snäll hon är! :)
sen på tisdag ska vi till körskolan en sväng.
vi måste få den sista gröna plutten,
sen är vi klara för halkan! :) det är fan snart.
idag åkte fredrik igen, tråkigt men så är det.
det är sista veckan för honom och jobba. det är skönt.
så sen bor han hemma som vanligt. vi får se hur det går!
igår hade vi hur mysigt som helst, men man ska inte ta ut segen i förskott.
neee, nu ska jag städa upp här och sen gå tillbaka och jobba.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0