söndag

jag vaknade för en stund sen.
sitter i sängen med datorn,
och har en sovande fredrik brevid mej.
vad ovanligt att han sover. ;p
igår va vi på ingelsta shopping och kollade runt.
vi hittade ingetting och ingen soffa heller.
efter det gick vi hem till farmor och spelade skipbo med henne.
sen gick vi hem, det tog 1 timme och 20 min från henne.
vi va verkligen duktiga, det är fan genom hela norrköping vi gick. ;D
idag ska vi städa upp här, diska och packa.
sen ska vi ta en buss ner till station.
vi vet inte riktigt än vilket tåg vi ska ta, men jag vill hem så fort som möjligt.
för när vi kommer hem ska vi städa. för jag hann aldrig de.
och fredrik lovade mej att han ska göra det när jag jobbade.
men när jag ringde honom kl 12 och va på väg hem,
så sov han fortfarande. den busen!
neee, nu ska jag diska.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0