14 juni.

sommarlovet börjar på måndag.
och det är riktigt efter längtat. :)
fick mina betyg igår. och jag är nöjd!
igår kväll va det klassfest hos stina.
och det va sjukt kul. jag älskar verkligen våran klass!
vi dansade, sjöng, skrattade. det va en lyckad kväll. :)
och idag är jag inte bakis, så jag är överlycklig.
fick inte en ända bild från igår. men stina och carro tog massor av kort. :)
snart ska jag och fredrik sätta igång och städa. det ser förjävligt ut här! ;S
sen ikväll ska vi äta pizza och kolla på film. mysigt!
imorgon ska jag och matilda gå ut och äta. sen ska vi plugga teori.
det ska bli kul och umgås med henne! :)
nu ska jag börja städa, så man kommer fram här i lägenheten!
puss!

8 dagar kvar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0