22 juni


varm choklad & pannkakastårta på sängen!


fick den här ringen av fredrik. :) men ska byta till mindre storlek eller en annan.


blommor av mamma, lasse & mormor!


halsband av mamma, lasse & mormor!


fick pengar av dom också! :)

det här va en bra födelsedag, bättre kunde den inte bli!
av mina 2 bröder & ena systern får jag pengar på mitt konto insatt.
imorgon ska jag köra klockan 10. sen ska jag & matilda plugga teori.
sen måste jag hem och städa och baka tårta.
för vid 5-6 kommer pappa, pernilla, farmor, rebecka & pierre och firar mig!
på lördag ska fredriks släkt fira mig. och dom är inte några. ;p
fredriks farmor & farfar ringde och sjöng för mej. dom är så himla söta! :)
nu ska jag lägga mej och kolla på film med fredrik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0