det bara regnar och regnar!

har väntat en stund på att det skulle sluta, så vi kunde gå ut med Zaska.
men vi va tvugna att ge upp! så vi va tvugna att bli blöta.
Zaska blir bara duktigare och duktigare.
nu sa hon ingetting när vi träffade 3 hundar. :)
när jag kom hem förut så gick hon efter mej vart jag än gick.
tillslut la jag mig i sängen och kollade på film.
och då la hon sig på mej. så jag kunde knappt andas. ;P
på fredrik gjorde hon likadant. när han kom hem så gick hon efter honom.
tills han la sig och gosade med henne.
så man måste gosa med henne, innan hon slutar gå efter.
 
mår bättre nu efter jag har ätit. men har fortfarande ont i huvet.
och utslagen är kvar. vill inte titta på dom. så jag låtsas att dom inte finns. ;P
nu ska jag lägga mej och kolla på film. :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0