lördag

igår va jag hos lina och firade midsommar, det va trevligt! :)
det vart en lugn kväll, och det va skönt.
jag åkte hem med nattbussen, och träffade fredrik på stan.
han hade tappat sin förlovningsring någonstans på torget.
jag vart inte arg eller något sånt,
jag har räcknat med att han kommer tappa den någon gång.
eftersom den har blivit så stor till honom.
det va helt hopplöst tyckte jag. men fredrik gav sig inte.
vi började gå hemåt och i tunneln så ville han gå tillbaka dit.
vi gick tillbaka men vi hittade den inte. vi gick hem och la oss.
fredrik låg i 2 timmar och kunde inte sova, och pratade och va ledsen över ringen.
tillslut somnade han och jag med.

idag vaknade jag klockan halv 9, och kunde inte somna om.
jag tänkte bara på ringen. så jag gick till torget.
det va inte en människa ute.
det va inte länge jag letade tills jag hittade den!
jag vart så glad. jag gick hem och väckte fredrik direkt.
det kändes så skönt. vilken lättnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0