måndag

första dagen på sommarlovet.
och vad är det för väder? ska det här vara sommar?
idag gick jag och möte matilda klockan halv 12.
då gick vi och käkade kycklingsallad. och hade trevligt! :)
sen gick vi till körskolan och pluggade teori.
jag va 2 poäng ifrån att få en grön plutt. surt!
men imorgon ska jag köra 20 över 7 på morgonen. ;p
sen ska jag sätta mej och plugga.
jag ska fan ha en grön plutt!
fredrik är i vingåker och pysslar om sin mamma.
Zaska kom till oss idag, så fredrik & hon ska åka buss därifrån sen.
första gången hon ska åka. jag hoppas det går bra!
tur att jag inte åker med, jag blir så nervös. ^^
ska snart lägga mej och kolla på Rederiet. som jag laddade ner igår.
det är så sjukt bra! ;p
imorgon ska jag även åka till norrköping,
pappa & jag ska övningsköra. :)
nu ska jag kolla på Rederiet.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0