norrköping.

idag kom pappa och hämtade mej klockan halv 5 i katrineholm.
jag körde hela vägen hem. det gick super bra!
kul och köra i storstäden också. :)
snart ska pappa & jag ut och övningsköra igen.
vi ska öva på att backa runt gatuhörn.
så jag är bäst på det tills nästa vecka.
så vi kan börja på något nytt! :)
imorgon klockan 8 ska jag på utbildning på körskolan.
det ska bli kul. skönt att bli av med den. :)
så jag slipper hålla på med den i sommar.
så imorgon ska jag & matilda dit, och efter ska vi till mc hämta mat! :)
eftersom det håller på till 12, och vi måste ju äta! ;p
imorgon ska jag jobba kväll, 15;30 - 21;00. :)
och nästa vecka ska jag på möten och utbildning 3 dagar. ;S
nu låter det som pappa har diskat klart.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0