söndag

jag somnade klockan halv 6 imorse.
jag kunde verkligen inte somna.
låg och tänkte på saker, och vart orolig.
klockan 12 ringde mamma och väckte mej.
jag var helt slut. min kropp sa ifrån att gå upp.
så idag har jag legat i sängen med fredrik till 4.
då gick vi upp och började tvätta.
klockan 9 ska vi hämta tvätten.
efter de ska vi ta en varm dusch tillsammans.
sen ska vi kolla på en film som vi har fixat och äta glass! :)
fredrik håller på och gör pannkakor eftersom jag fyller år imorgon.
då ska jag få pannkakastårta till frukost. :)
undra vad jag får i födelsedagsprisent?
nu ska jag gå och göra fredrik sällskap i köket.
puss!

imorgon är det min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0