söndag

vaknade klockan kvart i 8.
hade tvätttid klockan 8. det va seg att gå upp!
men man är tvugen att ta sånna tider ibland. :)
annars har man ingetting att ta på sig.
Zaska åkte till vingåker klockan 1. så då vart det lugnt. :)
imorgon ska jag till norrköping efter skolan.
så jag & pappa kan övningsköra. :)
ska även försöka komma ner på stan.
jag behöver köpa nya skor!
den här veckan är fullbokad!
på tisdag börjar första utbildningen.
sen blir det möte på torsdag,
och sen utbildning igen på fredag!
imorgon ska jag plugga teori också.
måste verkligen plugga varje dag.
så det blir något körkort någon gång! ;p
nu ska jag lägga mej i sängen och kolla på film med fredrik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0