tisdag


efter jag hade kör, så satt matilda på körskolan med blommor åt mej!
jag vart så glad. jag tycker verkligen om henne! <3



efter vi hade pluggat. så gick jag och byte ringen mot den här. jag är kär!


när jag kom hem så stog det en buket blommor utan för dörren.
min syster har skickat dom! :) jag blev så glad.


vid halv sex gick jag, fredrik, farmor, rebecka, pappa & pernilla och åt på statsparken.
sen gick vi hem och åt tårta jag & fredrik bakade förut idag! den va super god. :)


fick det här av pappa, pernilla, pierre & rebecka. :)
fick pengar av farmor också. tack så mycket!

imorgon ska jag ner till djulö med tjejerna och sola & bada.
bara ta det lugnt helt enkelt. skönt de!
ska nog ta med mej lite av tårtan till tjejerna. så dom får smaka den! :)
på torsdag ska jag & mamma ha en egen dag tillsammans.
vi ska åka till kolmården och ha det trevligt! :)
idag beställde jag en dator också, jag längtar så tills den kommer!
hoppas den kommer snart. jag vill inte vänta längre. :)


den här köpte jag till mig själv i 18 års prisent! :) jag är så glad.
nu ska jag lägga mej i sängen och äta jordgubbar vi fick av farmor med fredrik!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0