torsdag

nu sitter jag i vannala.
jag har inte haft tid eller lust att skriva något.
men nu fick jag tiden och datorn va ledig. :)
idag tog jag en buss till stan, då åkte jag och mamma och storhandlade.
så nu har vi mat så det räcker ett tag framåt. :)
Zaska åkte hem idag, så nu är det lugnt här hemma.
och man slipper gå ut i regnet. :)
men jag saknar henne, jag höll på och ropa efter henne en gång. ;p
annika kom hem från sjukhuset igår. det va värre än vad jag trodde.
hon ligger ner hela tiden. och hon ska hoppa på krykor i 8 veckor.
snart kommer en som ska kolla på hennes nacke. så hon får en stödkrage eller så.
så fredrik och jag lagar mat, handlar och sörvar henne hela tiden!
men på lördag eller söndag åker jag hem, fredrik åker hem redan imorgon.
då får hon klara sig själv. jag hoppas hon kan stå upp då igalla fall.
neee, nu ska jag hoppa in i duschen med fredrik.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0