torsdag

godmorgon!
här sitter jag, klar för att gå till paladium. :)
när fredrik inte är hemma, så går allt dubbelt så snabbt att göra.
fick nyss sms av emelie, hon svarar så jävla snabbt alltid! avis.
igår gick jag på risk 1;an. det va helt okej. de är något man måste göra så.
jag bokade även halkan. det känns som jag börjar närma mej mitt mål, KÖRKORT!
jag ska även dit idag efter "skolan" och boka mer körlektioner.
igår kväll jobbade jag, kvällen gick så himla fort. det va skönt!
idag kommer mamma in till stan, då ska vi gå och ta en fika.
sen ska jag be henne att vi åker upp till willys och handlar mat.
det tror jag nog att hon går med på! :)
imorgon är det fredag, det betyder att Zaska kommer hit. :)
hon ska bo hos oss över helgen, för Annika ska åka på festival.
vi får väl se hur det går, kommer springa många gånger i trapperna. ;p
neeee, nu ska jag ta på mej och gå till paladium.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0