fredag

det känns så konstigt, jag vet knappt vilken dag det är. jag hänger inte riktigt med. men efter mycket tänkande så tror jag det är fredag. idag vaknade jag halv 10 och kunde inte somna om, vart frukost klockan 11. och sen ut i backen. men det va inge roligt väder idag, ussss! det snö/regnade, va skit dåligt i backen och det va mycket folk. igår va det mycket bättre, det va perfect och knappt någe folk. :) mamma är iväg till ica och handlar lite gott. vi hade sett skräck film och mamma & sandra va skit rädda. jag undrar om dom såg någe, eftersom dom hade händerna för ögonen hela filmen. ;) fredrik ringde nyss, saknar honom! ;( men han hade inte tid och prata, och jag & syrran är helt upptagna med att kolla på youtube klipp. imorgon blir det skit åkning. jippi! och på söndag klockan 2 går tåget hem. klockan halv 12 är jag i katrineholm. och ska sova bort hela måndagen. saknar mina brudar. ;( jag börjar bli sjuk också. inte kul! jag hoppas det bara är för dagen, vill inte vara sjuk på tåget hem. hoppas det blir bättre! nu ska vi kolla på mer klipp. Skriver kanske mer imorgon.

/ sw

Kommentarer
Postat av: emelie

vi saknar dig <3

2009-03-20 @ 21:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0