fredag

nu sitter jag hemma, fredrik är iväg och gör killsaker med sin pappa & bröder. skönt och vara själv hemma ibland. :) men han kommer hem kl 9 ungefär. så han kommer snart ju. och jag har bara suttit här och softat. när han kommer hem, ska vi göra hemma gjort pizza, han är så jävla bra på de. jag förstår inte hur han gör. men mina blir inte lika goda. så han får göra det där själv. ;) sen ska vi spela monopol. men när vi väl ha börjat med de, så kan vi aldrig sluta. även om båda är skit trötta eller ingen av oss orkar spela mer. så vill ingen av oss ge upp. båda är lika envisa. det är ett problem. undra hur länge vi kommer sitta uppe med de? vi kommer säkert spara de, och sen spela hela dagen imorgon. innan båda av oss ska iväg. :) jag vet hur vi fungerar vid det här lagret. det är mysigt och vara hemma med fredrik en fredag kväll. :) love



fredrik schön
Vi har någe som håller ihop oss,
jag vet inte vad. men någe specielt är det.
vi kan förlåta, glömma och gå vidare.
kärlek är svårt, de har vi märkt båda två.
men när man älskar någon så mycket,
som jag älskar dig. då vill man aldrig släppa taget.
jag vet inte hur min framtid kommer ser ut,
men jag vet att du är med i den.
du är verkligen allt jag någonsin kunnat önska mej.
du är den perfekta människan, och du är min!
jag älskar dig över mitt hjärta.
18 november 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0