hejdå

idag har pappa och jag vart och skrivit in mej på körskolan. nu jävla ska jag börja med teorin! :) efter de så stannade pappa här ett tag, skönt att träffa honom! det händer inte så ofta. men det ska jag ändra på! nu måste jag säga hejdå till min fritid och datorn. för jag fick reda på idag att om 2 veckor så åker jag till åre. och det finns mycket och göra nu! jag ska ta reda på vad som jag kommer missa, och göra det innan jag åker. tänker inte ta med det upp och sitta och plugga. då ska jag bara åka skidor och umgås med min syster och mamma! :) så nu måste jag ta tag i skiten dirket. nu är det bara plugga och träning som gäller. idag har jag haft så mycket och göra så jag glömde bort att äta. kände det vid halv 9 att magen va tom, men tänkte att det är ingen idè att äta nu, för det är snart dags att sova! men det känns bra att jag har gjort nytta idag, pluggat, skrivit in mej på körskola och pluggat! så kommer mina dagar se ut dom senare 2 veckorna. kommer nog bara uppdatera bloggen och sitta framför datorn i skolan och på kvällarna. men så får det bli. för nu måste jag ta tag i skolan! nu ska jag vika tvätt och diska, sen blir det sängen! :)

fredrik överraskade mej med fika när han kom hem! <3



/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0