lördag

just nu sitter jag på golvet i vardagsrummet och har tangentbordet i mitt knä, och kollar på oc. jag har många avsnitt kvar, men jag börjar tröttna. förut kunde jag inte låta bli att kolla, men nu är det jobbigt istället. fast jag vill ju se klart skiter, men jag vet ju redan hur det går. men men, jag kan inte bara sluta nu! ;p jag har hunnit duscha och äta. ska snart sminka mej lite, fia ska sminka resten. och sen måste jag klä på mej också. jag tror jag vet vad jag ska ha på mej ikväll. om jag inte ska ha på mej de, då vete fan va jag ska ha på mej. =S jag kan ju aldrig bestämma mej. att det ska vara så svårt! sen måste jag städa upp lite i sovrummet. det ligger kläder över hela golvet och sängen. ska nog göra det innan fredrik kommer hem. ska nog ringa honom och fråga när han kommer. hoppas han kommer hem innan jag ska gå tll evelina. :) annars så ses vi ju på festen, det glömde jag. hihi! :) ikväll blir det party, och jag gillar det. vet inte om jag ska dricka eller ej. känner inte riktigt för att dricka ikväll. känner för att festa nyktert. men vi får se, det kanske vänder. men vet ju aldrig med mej. ;P men nu ska jag ta och ringa fredrik och kolla när han kommer hem. skriver mer imorgon, :)

ha en trevlig kväll alla! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0