måndag

dagen har gått så himla fort. det gillar jag inte! nu på kvällen vart det mys med fredrik, god plock mat och film. :) och kvällen är inte slut än, så snart ska vi lägga oss i soffan igen och kolla på tv. imorgon klockan halv 8 kommer mamma och hämtar mej. det ska bli jätte kul och åka! :) saknar verkligen min syster. och jag tror nog att hon har saknat mej med. får hoppas de. ;) jag saknar hennes kramar och hennes skratt. På onsdag kl kvar i 6 på morgonen går tåget. och vi är framme i åre någon gång vid 5. det tar några timmar och åka. så imorgon ska jag ladda mobilen så jag kan sitta ute på msn på tåget. men jag kommer nog mest läsa min bok som jag köpte för en månad sen som jag har väntat med så länge och få läsa. den kommer nog vara slut innan jag kommer hem igen. om jag blir fast i boken, så släpper jag den aldrig. då går boken före alla tv program och allt. ;) imorgon blir det plugga och packa det sista. :) nu ska jag titta på tv, puss på de!

mys med fredrik! <3


/ sw

Kommentarer
Postat av: v

hoppas ni har det super däruppe i fjället :)

2009-03-18 @ 21:24:37
URL: http://veronicaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0