måndag

idag är det måndag, och vi hade ingen lärare på hela dagen. skit skönt! :) så först gjorde jag klar en uppgift i skolan sen gick jag & brudarna till mc och åt lite. sen åkte dom hem, och jag gick hem och pluggade. har fått mycket gjort. skit skönt! är stolt över mig själv. :) ibland får man vara det. idag har jag även möblerat om i vardagsrummet, det vart helt okej. ingen stor förändring. men men, någe är de! ;P fredriks mamma kom hit förut och va med på monopol. jag vann! nu sitter jag och kollar på tv. och så ska det se ut hela kvällen. är sugen på att baka. men jag vet inte vad. ska leta lite på internet nu. ;P får se vad det blir. skriver mer imorgon.

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0