måndag

skönt och sluta kl 2, jag älskar de! dagen blir mycket längre. idag skulle emelie & jag träna, men det ska vi göra imorgon istället. för pappa kommer hit om en stund, och då ska vi gå till körskolan och skriva in mej. så nu ska jag börja med teorin, det känns bra! känns som det bara blir närmare och närmare till körkortet. jag längtar som tusan! det gör fredrik med, han tror att jag tänker skjussa honom vart han vill och va fylletaxi. det kan han ju hoppas på! eller bara han fixar klart bilen, så kan jag ju göra de. :) känns helt konstigt att jag ska ta körkort. det va ju nyss jag fyllde 15 och fick köra moppe. det går så snabbt, tycker ja. bra eller dåligt, det vet jag inte om de är. men nu vill jag att dom här 4 månaderna går fort, så jag får fylla 18 någon gång. för nu har jag väntat tillräckligt tycker ja! idag på lunchen så diskuterade jag,lina & fia att vill ha barn. och vi vill ha det samtidigt. ;) och alla tror att jag kommer få barn först! varför tror alla de? alla i min familj tror också de. jag tror fia kommer få det först! jag kommer inte skaffa barn förns om några år, jag ska minst vara 20. jag vill hinna leva lite innan någon unge är beroende av mej. men nu ska jag sluta skriva, måste plugga lite innan pappa kommer hit! :) skriver mer sen, hej så länge!

/ sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0