norrköping

nu sitter jag på mitt rum i norrköping. det känns som dagen har varit as lång, den verkar aldrig ta slut. va i skolan idag som vanligt, det hände inge specielt. men imorgon blir det ingen skolan! skönt. för imorgon ska jag först vara hos tandläkarn i vingåker klockan 9 och sen vara hos tandläkarn i katrineholm klockan 1. och då ska jag ta bort tandställningen! fyfan, vad jag har längtat. imorgon ska jag ta före och efter bild. shit! måste komma på någe riktigt bra och äta imorgon, som alltid är jobbigt och äta med tandställning. ;) undra hur jag kommer se ut utan? det får vi se imorgon. idag efter skolan kom pappa och hämtade mej och fredrik. vi åkte till farmor som fyllde 76. och där bjöds det på middag och efterrätt. mycket gott och trevligt. :) men nu sitter jag här och fredrik ligger i sängen och läser bok. jag ska snart också gå och lägga mej, fast klockan bara är 9. men jag är skit trött! och det kan vara skönt att komma i säng tidigt! ^^ men nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mej. kommer in bilder imorgon på hur tänderna ser ut. :)

god natt! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0