nu börjar helgen!

idag är det fredag, och det känns toppen! imorgon får jag sova länge, jippi! idag har jag gått i skolan och tränat. nu sitter jag här, men ska snart städa upp här hemma. det ligger saker överallt. för sen ikväll får jag gäster, och jag vill gärna att dom kommer in i lägenheten. ;) tänkte att jag skulle plugga lite idag, men jag orkar inte. men jag ska i galla fall läsa boken, som man skulle låna till historian. har kommit en bit i den, så det är bara att fortsätta. imorgon ska jag och fredrik bara vara hemma. vi ska städa hela lägenheten, skit noggrant! sen på kvällen blir det film, grönsaker och dipp! mums. bara en mysig hemma kväll helt enkelt. på söndag kommer mamma hit och hälsar på, och sen ska hon och jag övningsköra och stor handla. får bestämma helt själv vad vi ska äta i veckan, och vad som ska handlas. för fredrik ska till vingåker! :) men det är bra att jag får bestämma själv, för allt jag lägger ner i vagnen plockar han ur. jag förstår inte, om han skulle handla själv. då skulle det bli hans salami, de är de han skulle handla. för han tycker att vi har allt hemma. men han har inte så stor koll på sakerna här hemma. tur att jag har de då. annars så skulle vi få sitta här med varsin salami. ;) han skulle kunna leva på de! nu måste jag sluta skriva, och börja städa upp alla kläderna som ligger överallt! ;) skriver mer ikväll!

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0