onsdag

shit vad tiden går fort. snart är det helg igen! skönt. direkt när jag kom hem idag, så satte jag mej och pluggade. skönt och få det gjort. sen har jag gjort mat, gott som fan vart de! och nu sitter jag här och skriver. klockan halv 7 kommer emelie in till stan, så då ska vi köra spinning i 1 timme. snacka om att jag kommer vara trött när jag kommer hem. jag kommer nog gå och lägga mej direkt. imorgon ska jag & några andra från min klass till mässan i eskilstuna. det ska bli spännade. sen när jag kommer hem, så ska jag plugga! så jag blir klar med skiten. nu ska jag lägga mej en stund i sängen innan spinningen, för jag har ont i huvet! skriver kanske imorgon, annars på fredag.

ha det bra! / sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0