snart tandläkarn....

snart ska jag dra till tandläkarn, ska bara borsta tänderna och sen ta lite bilder på munnen. måste se skillnaden med och utan tandställning. om jag ser helt knäpp ut utan, så får jag be dom sätta tillbaka den! ;) aldrig. fredrik vill att jag ska ha kvar den hela livet, men det kan han glöma. nu räcker det. jag kommer ligga där i 1 och halv timme, snacka om att jag kommer vara rast lös. och jag kan ju inte prata heller, så jag tycker synd om fredrik när jag kommer komma hem. kommer snacka på som fan, men han är ganska van! ;) nu ska jag ta lite bilder och sen kila. kommer bilder senare när jag kommer komma hem! ha det bra. :)

nervös som fan! / sw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0