söndag

jag hatar söndagar, dom brukar vara så tråkiga och gå skit fort. men inte den här. dagen har varit skit långsam, känns som den aldrig kommer ta slut. idag har jag pluggat, pluggat, pluggat, packat och kollat på oc. Vet inte om jag hinner plugga imorgon innan jag går till körskolan. men jag hoppas jag gör de. eller jag måste nästan! idag har jag blivit klar med inlämnings uppgifter som ska vara klara tills nästa vecka. så jag är nöjd och glad! :) svärmor kom förbi förut och lämnade en camera som jag har fått låna av fredriks mormor. hur snällt är inte de! men nu ska jag sluta skriva, nu ska jag sätta mej i soffan och kolla på beck och vänta på att fredrik kommer hem och kanske gör mej sällskap. men man får inte hoppas för mycket. han hatar ju beck! :(

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0