söndag

jag har ingen koll på klockan. jag visste inte att man skulle ställa fram till sommartid. va det någon som visste de? igår va jag & brudarna på starlight, det va skoj. synd bara att tiden gick så fort och att det va så varmt. tror jag skulle dö ett tag på dansgolvet. kunde fan inte andas av alla rök! men jag sitter ju hemma nu, så man ska ju inte klaga. ;P vaknade klockan 11 eller 12 ska man väl säga eftersom man flyttar fram 1 timme. låg kvar och halv sov och kramades med fredrik innan jag gick upp och åt frukost. sen va det bara att sätta igång och plugga. ;S har pluggat i 2 timmar nu, och jag är klar med en uppgift. :) nått klart igalla fall! omvårnad inte plugg linje? skit ner er! trodde aldrig att det va så här mycket. vidåker va ju dagiset om man jämför. och jag bara lekte. det va bäst så! men nu är det allvar. och jag tar det på de sättet också. har kanske vuxit till mej och börja tagit ansvar. ;) fredrik är hos sin mormor och äter. jag ville inte följa med eftersom jag vet hur mycket jag har och göra. och jag vill inte skuta upp det. nu ska jag kolla på robinson och sen sätta igång och plugga igen. önska mej lycka till!

de här har jag och göra med.
[X] Medicinsk grundkurs, inlämning om sjukdomar.
[  ] Idrott, hemskrivning.
[  ] Engelska, läsa och svara på frågor.
[  ] Historia, läsa och svara på frågor.
[  ] Plugga till matte prov.
[  ] Läsa ut en bok från historia.
[  ] Läsa ut en bok från omvårnaden & skriva en reflektion.
[  ] Svara på frågor från omvårnad.
[  ] Människans socialt & kulturelt. en uppgift från lena.



tack för igår alla! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0