söndag morgon!

nu är klockan 08:40. jag vaknade för 10 min sen, och va hur pigg som helst! igår åkte vi till willys och handlade lite gott till kvällen. sen när vi kom hem så stor städade vi hela lägenheten, rent som fan är det här hemma nu! :) sen gjorde vi hemma gjord pizza, as god blev den! godare än sist. sen låg vi i sängen resten av kvällen och kollade på oc och åt godis! :) mysigt!

nu är det en ny dag, med nya bekymmer. klockan halv 11 kommer fredriks bror charlie och hämtar oss. då bär det av till vingåker, där vi ska fira fredriks morfar. :) efter firandet så kommer mamma och hämtar oss, och jag övningskör till stan. det bästa av hela dan! då åker vi till willys och storhandlar så vi överlever framöver. sen ikväll blir det plugga och plugga. men jag känner mej inte deppig för de. för om 10 dagar åker jag till syrran! :) jag längtar så! men nu ska jag spela, skriver kanske mer ikväll.

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0