söndag

vaknade klockan 9 av att fredrik tog min kudde! vi har 8 kuddar och han tog den jag låg på, snällt. sen låg han hur nära som helst, och sängen tog slut om jag hoppade lite åt sidan. men det va bra att jag vaknade då, fast jag ville sova mer. nu är klockan 11. och jag har suttit och gjort matte i 1 och en halv timme. känner mej riktigt duktig! är nöjd som fan med mej själv. ska börja göra frukost, och sen gå in och väcka fredrik med frukost på sängen. sen börjar våran tvätttid klockan 12. och det är inte lite tvätt vi har heller! =S ikväll ska vi till fredriks mamma och äta mat. det ska bli trevligt. :) men nu ska jag gå och göra frukost, skriver mer sen! :)


/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0