tack & godnatt

nu sitter jag här och dricker varm choklad. super gott är de!
idag har jag varit i vingåker och ätit tårta. mums! sen kom mamma och hämtade oss, och vi åkte och storhandlade. så nu kan vi äta, så vi blir stora och starka! :) när vi kom hem så började fredrik med att laga annikas båt och jag la mej och kollade på oc. jag är nörd i det igen! och jag kollar på det fortfarande. ska kolla på det här avsnittet sen lägga mej och läsa. har även pluggat idag, men engelskan gick inge bra. satte mej glad och började göra skiten, men slutade i katastrof. satt och grät tillslut. fredrik försökte hjälpa mej, men han kunde inte hjälpa mej. så fia är snäll och ska hjälpa mej imorgon. :) hoppas jag fattar! annars så blir jag ännu ledsnare. oj, vad klockan är mycket! jag vill att fredrik ska komma hem nu! han är och tränar. han tränar 5 gånger i veckan nu. usss! =/ det här kommer inte gå. han har ju redan snygg kropp, varför måste han träna så himla mycket för? den här veckan kommer det bli mycket plugga. ska försöka göra alla uppgifter som ska göras, dom dagarna jag är i åre. usss! men det är bara att bita ihop. det är snart lov, måste tänka framåt! :)  ne, nu ska jag lägga mej och sova. det är en dag imorgon också! :)

godnatt / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0