tisdag

ingen rolig dag. vet inte hur många gånger jag sa att jag ville hem idag. uss, för skolan! nu får jag inte missa en enda dag till. har saker och ta igen, inte kul! idag har jag pluggat, pluggat & gjort mat. det känns skönt att jag har pluggat. men det finns mer att göra. imorgon ska jag göra klart folkhälsokunskapen och plugga till matte provet. är lite nervös för de. fattar inte riktigt. men får se hur det går. ;) imorgon kommer mamma hit också, och ska äta. snart är reklamen slut, efter de här. ska jag börja ta reda på tvätt som har legat sen torsdag. det kan ju inte ligga hur länge som helst. vi bara flyttar runt på de. det funkar inte längre. =/ så nu måste jag ta tag i det. för fredrik är och tränar. sen börjar andra avenyn! :) nu orkar jag inte skriva mer, är trött i huvet! orkar inte tänka.

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0