torsdag

sitter här ensam hemma och lyssnar på musik, gråter lite. det kommer och går så mycket tankar. ska försöka koppla av i helgen. hjärnan går verkligen på hög varv. måste tänka på allt som ska göras klart till dom dagarna jag är borta, det är inte lite heller. högen med böcker blir bara större och större! sen måste jag hinna packa för sen på måndag och tisdag ska jag gå på körskola 2 kvällar, mellan kl 5 - 8. dom dagarna hinner jag varken träna, plugga eller packa. för på tisdan kommer mamma och hämtar mej, och då ska jag sova tisdag till onsdag i vingåker. sen på onsdan så går tåget kl tjugo i 6 till åre. det tar 11 timmar med tåg. fyyy! men jag ska läsa en bok jag har köpt, som jag har väntat så länge på att läsa. när fredrik kommer hem så ska han hjälpa mej med engelskan, om det inte går den här gången heller. då måste jag snacka med kicki, jag fattar inte ett skit. =/ blir så trött på mej själv! men man kan inte vara bra på allt. men nu ska jag lägga mej och kolla på oc tills fredrik kommer hem och ska hjälpa mej.

ta hand om er!
/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0