torsdag

vilken dag! när jag gick hem så kände jag bara att jag inte ville gå in, bara vara ute i det fina vädret. jag har en speciel känsla i kroppen, den är underbar! :) jag känner mej så pigg och glad. när jag kom hem så satte jag mej och gjorde klar svenskan som ska vara klar tills imorgon. det känns skönt! nu ska jag sätta mej och göra 1fråga i folkhälsokunskap som jag inte blev klar med. så jag kan lämna in det imorgon. sen är jag klar! efter de blir det att göra tacopaj och monopol med fredrik! mysmysmys. städat och fint är det här hemma också! känns så himla skönt. jag är riktigt nöjd med mej själv. sen hade jag matte prov idag. det kändes så himla bra. jag förstår inte, jag svarade på alla frågor. och jag tror jag gjorde rätt på dom flesta. har aldrig svarat på alla frågor utan att känna att jag bara har hittat på och trott lite hur som helst. idag är det en riktigt bra dag. jag vill aldrig att den tar slut. och klockan är inte änns 5 än, jag kanske ska gå ut och gå en sväng i skogen i det fina vädret! :) får se vad jag hittar på, nu ska jag gå bort från datorn i galla fall!

ha en bra dag! / sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0