ensam,

idag va vi på mässa, det va spännande! mycket godis och annat gott fanns de. :) vi va i katrineholm kl 4, då gick jag hem och satte mej och pluggade. sen satt jag med samma uppgift i 2 timmar. det va as svårt och komma på någe. men nu är det nästan klart, det är bara en fråga kvar. och jag har skickat pim till lena. men hon svarar inte. så nu blir det svårt! =/ men det fixar väl sig. ska sitta och kolla hela kvällen om hon svarar, isåna fall ska jag skriva klart skiten idag. spelar inte roll vilken tid på dygnet. bara det blir klart! och förut satte jag handen på en varm platta. den va tydligen på. fy fan va ont det gjorde! =S och vi har inte hunnit städa idag igen! fyfan, snart tuppar jag av. fredrik kan vara glad, han tål det här ju. det märks tydligt att det behövs städas nu. vaknade kl 12 inatt, och det kliade över hela kroppen. tog lite tabletter och la mig igen! men nej, kunde inte låta bli att klia. så jag låg i en halv timme vaken och kliade, fina sår och röda naglar man får när man vaknar. så är det och inte tåla damm! usssss, jag hatar de.

tråkigt har jag, fredrik är inte hemma. det är väl som vanligt! jag trodde man skulle umgås mer när man flyttade ihop. men det är helt tvärt om. dom ända gångerna vi ses, är när vi lägger oss och ska sova, och när vi äter frukost. och ibland hinner vi äta mat tillsammans. men det händer inte alltid att det funkar. det är inte lätt, när båda tränar 4 gånger i veckan. och sen läxer på de! usss, ingen av oss vet knappt vart den andra är. vi bara kommer och går här hemma, äter lite och sen iväg igen! men dom gångerna vi ses, då är det verkligen bra! men jag skulle önska att ett dygn är mer än 24 timmar, för jag hinner inte allt. ihelgen ska vi försöka vara hemma en dag och bara mysa. men jag vet hur det brukar bli med det, får se om det blir av! söndagar brukar vara dagar som vi brukar ses mest, men båda har planerat annat. om inte jag och fredrik skulle bo ihop, så skulle nog vi aldrig träffas. för vi båda har så mycket annat. så det är väl bra att vi bor ihop så vi hinner träffas en timme på kvällen och en timme på morgonen. jag skulle vilja att vi umgås mer, men det är bara att gilla läget. för ett tag igalla fall. vi älskar varandra igalla fall, <3

nu ska jag sätta på mia & klara. sen ska jag lägga mej och läsa. måste vara vaken till fredrik kommer hem också! det lovade jag. får inte somna, får inte somna!

/ sw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0