mysigt!

just nu sitter jag i källaren i vannala och kollar runt på internet.
fredrik & saska ligger i sängen och sover. dom är så söta!
fredrik & jag är helt kär i henne! vi vill bara ha henne.
men fredrik är nog mest kär i henne. hela tiden; "gumman, vad söt du är!"
"titta på henne vad söt hon är!" men sån här liten söt röst, som man pratar till barn med. :)
det är inte mej han menar igalla fall. men hon är verkligen söt.
annika skulle vara hemma vid halv 6 och klockan är snart 6.
hon åker motorcykel så jag kan inte ringa och fråga vart hon är.
när hon kommer hem så ska hon & jag åka ner och handla gott till kvällen.
och sen blir det grilla och mys ikväll. :) fast vi ska inte sova här.
vi vill sova hemma inatt, vi kanske får med oss saska hem. :)
ikväll ska vi prata igenom allt ordentligt med saska och allt.
för snart måste hon bestämma sig. =S hoppas hoppas!
fredrik tyckte inte om när lajka låg i sängen, men nu går det bra.
jag trodde aldrig fredrik kunde bli så här hund kär. aldrig!
jag satt alltid och pussade på lajka på golvet eller så.
men nu är det fredrik som sitter där med saska. :)
nu ska jag gå upp och väcka dom. för nu har dom sovit ett bra tag.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0