fredag

igår övningskörde jag med körskolan, det va super skoj!
jag längtar tills tisdag, då är det dags igen! :)
fick en lapp från mitt sommarjobb om massa möten innan jag börjar.
och utbildning och dom andra som ska jobba där över sommaren.
men det finns ett problem. mötet är den 11/6 när jag ska träffa alla andra som ska jobba där.
och då är det brännbollstunering! så jag kan inte vara med på brännbollen! :(
jag blir ledsen, men jag får väl vara med och hejja innan jag ska iväg.
ska prata med robert på måndag och fråga hur länge det håller på.
men jag tror inte jag kan vara med igalla fall, mötet börjar 1! :S
och dagen efter är det utbildning! va fan, jag går ju i skolan. =/
ska ringa dom på måndag och fråga ut dom! ;P
idag fyller fia år! så klockan tjugo över 4 ska jag med en buss till vingåker.
då ska jag slå in packet med lina och sen ska vi gå hem till fia! :)
det ska bli så mysigt! jag ska vara nykter, och det känns bra.
har ont i huvet just nu och imorgon ska jag upp klockan 8.
så det blir nog bäst så! jag blir alltid bakis när jag dricker.
och det vill jag inte vara imorgon! ;S
nu ska jag göra mej iordning. ha en bra helg alla!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0